شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید جلال صدیقی
نام پدر: عبداللهشهید سید جلال صدیقی
تاریخ تولد: 1345
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/5/10
محل شهادت: کردستان
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
در فروردین سال 1345 در رهنان و در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. از کودکی در دامداری به پدرش کمک می کرد و از همان زمان با مشکلات و سختی های زندگی دست به گریبان شد. پس از طی دوران ابتدایی و پایان سوم راهنمایی با اینکه دارای سن کم و جثه ای کوچک بود، وقتی پدرش از جبهه برگشت و با او صحبت بسیار کرد تا سرانجام رضایتش را جلب کرد و به جبهه های جنوب شتافت. اما پس از مدتی کوتاه به جبهه های غرب کشور رفته و در عملیات والفجر 1 شرکت کرد.


جلوه هایی از شهید:
علاقه ی زیادی به مطالعه و تحصیل داشت و در طول تحصیل حائز رتبه های بالایی شد. از خصوصیات بارز اخلاقی ایشان احترام و احسان به والدین بود و لحظه ای از کمک به والدین غفلت نمی ورزید. در امور فرهنگی شهر هم بسیار فعال بودند.


پیام شهید:
هر چه در شهادت من استوار تر و صبورتر باشید من خوشحالترم. من متأسفم از اینکه نتوانستم در زندگی فرزندی باشم که بتوانم ذره ای از زحمات بی دریغ پدر و مادرم را جبران کنم، اما پیامی به ملت ایران دارم که راه شهیدان که راه حسین است را ادامه بدهند و با حضور در جبهه ی حق علیه باطل اسلام را یاری نمایند.


گلبرگ های خاطره:
به اتفاق گروهی از بسیجیان و همرزمان در خاک عراق راه را گم می کنند و پس از 48 ساعت و طی مسافت زیاد و تحمل سختی های بسیار و با کمک یکی از کردهای کردستان عراق به منطقه ی عملیاتی رسیدند و وارد خاک ایران شدند. پس از چند روز عملیات والفجر2 شروع شد و ایشان به همراه دیگر رزمندگان در این عملیات نیز شرکت کرد.

تصاویر شهید:

شهید سید جلال صدیقی


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی